امروز شنبه, 13 آذر 1395 - Fri 12 02 2016




گفتگو با یک نجات یافته فرقه بهائی بهائیت حرفی برای گفتن ندارد

 

معصومه درخشان- کارشناس ارشد ارتباطات  طی گفت و گویی در پایگاه خبری مهرصبا نوشت :  فرقه ضاله بهائیت که پیدایش آن به 160 سال قبل باز می گردد یک فرقه انحرافی است که موسس آن  علی محمد باب مدعی شد باب علم امامان شیعه و آخرین امام معصوم حضرت مهدی (عج) است. و با نگارش کتاب به اصطلاح مقدس خود سعی کرد دین اسلام و قرآن مبین را منسوخ کند هر چند که وی در مباحثه و مناظره با علمای شیعی نتوانست ادعای خودرا به اثبات برساند و به دلیل صحبت های ضد و نقیض ، اشتباهات و تناقض های خود موجی از انزجار و نفرت را در بین علما و مردم مسلمان ایران اسلامی برای  خود به دنبال داشت.

هر چند این فرقه انحرافی در برهه ای از زمان شروع به تبلیغات و یارگیری کرد و کار را به جایی رساندند که کارشان به شورش در کشور رسید و البته امیر کبیر که درآن دوران فقط اصلاح امور کشور در الویت برنامه هایش بود  به نابودی بهائیت کمر همت بست و علی محمد باب را در تبریز اعدام کرد و حسینعلی بها(موسس بعدی بهائیت) را به عراق تبعید نمود .

فرقه ضاله بهائیت که در اصول 12 گانه خود از اصل " تحری حقیقت" دم می زند به این معنی که فرزندان بهائی تا سن 15 سالگی آزاد و رها هستند و تحت تعلیم هیچ گونه آموزه دینی و اعتقادی قرار نمی گیرند و پس از آن به دنبال کشف حقیقت راه خود را یافته و به زندگی خود ادامه می دهند در حالی که بر خلاف ادعاهایشان مبنی بر آزادی بیان، فکر و اندیشه و رها بودن فرزندانشان از هر گونه تعالیم و آموزه بهائی گری،  برای کودکان سه  تاپنج  ساله کلاس های مخصوص یادگیری آموزه های بهائی و برای کودکان پنج تا هفت ساله نیز کلاس های دیگری برگزار می کنند  تا آنها از کودکی در جریان برنامه ها، مراسم ، آموزه ها و تعالیم بهائی قرار بگیرند و تا سن 18 سالگی نیز این کلاس ها دایر می گردد و آنها پس از 18 سالگی به مبلغان بهائی تبدیل می شوند.

در واقع حقوق بشر و آزادی بیانی که بهائیت از آن دم می زند هیچگونه مصداق واقعی نداشته و در باور نمی گنجد چرا که هر یک از افراد بهائی که در اثر مطالعه ،تحقیق و بررسی به حقیقت دین اسلام پی می بر ند عطای بهائیت را به لقایش بخشیده و خود را از هر قید و بندی رها می کنند.

وقتی یک فرد بهائی حقیقت اسلام را یافته و به اسلام گرایش پیدا می کند سران  فرقه بهائیت  هر گونه امتیازات را از او سلب کرده و حتی خانواده نیز او را سلب نسبیت می کند و اینگونه است که معنی حقوق بشر بهائیت نیز بر همگان آشکار و هویدا می شود.

با وجود فعالیت های باز دارنده بهائیت ،  طردکردن ها، سلب نسبت و حتی گرفتن تمامی امتیازات،  هستند حقیقت طلبانی که نور الهی بر دلهایشان تابیده و با تحقیق ، مطالعه ، درک موضوع و با کنکاش در اصول و عقاید این فرقه های انحرافی و معاند  خود  را از هر گونه قید و بند این فرقه ضاله رها و آزاد می کنند چون که آنها متوجه التقاط و انحرافات بسیار در این فرقه ها شده و خود را نجات می دهند .

با یکی از این نجات یافته گان راه حق و حقیقت که از چنگال کج فهمی و سیاه نمایی خود را رها کرده است همصحبت و همکلام شدی

وی که در حال حاضر در منطقه8 عملیات انتقال گاز مشغول به فعالیت است داری یک دختر و پسر بوده و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم  و در هنرستان به پایان رسانده است.

وی فرقه ضاله بهائیت را یک  گروه التقاطی پر از تضادها و تناقض هایی می داند که از درون پوچ ، تهی و بی معناست.

او که در یک خانواده پر جمعیت بهائی از یک پدر و مادر بهائی متولد شده است در خصوص علت و چرایی گرایش خود به دین مبین اسلام می گوید: فرقه بهائیت حرفی برای گفتن ندارد وقتی در ذات و ریشه اسلام  احکام ، مبانی و اصول علمی و اجتماعی و شرعی آن مطالعه کردم یقین حاصل نمودم اسلام دین کامل و جامعی است که در همه زمینه ها و در میان تمامی ادیان ارجحیت دارد .

وی با اعلام این که بعد از گرایش به دین مبین اسلام دو سال این موضوع را از خانواده و اعضای گروه بهائیت مخفی و پنهان کرده بودم افزود : در آموزه های بهائیت  به این نکته به شدت تاکید شده است حضرت مهدی ظهورعلیه اسلام  کرده و دین بهائی را آورده و باب همان حضرت صاحب الزمان است  و بهائیت یک دین تائید شده از سوی خداوند متعال بوده و برتر از اسلام است.

اما من با مطالعه و بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم بهائیت یک دین دروغین است و تمامی گفته ها و اموزه های آنان دروغی بیش نیست.

حقانیت دین مبین اسلام ، امامان معصوم شیعه و مبارزات آنها برای دفاع از دین باعث گرایش من به اسلام شد و تصمیم گرفتم برای همیشه برائت خود را از فرقه ضاله بهائیت اعلام کنم..

بنا به گفته وی اسلام به عنوان دین کامل از کوچکترین  و جزئی ترین مسائل تا بزرگترین آنان احکام و برنامه دارد اما فرضه ضاله بهائیت کتاب احکامی نداشته و متولیان پوچ و بی اساسی دارد و کتاب آنها به نام "اقدس" خالی از هرگونه محتوای دینی و احکام است.

در بخش دیگری از این گفتگو وی به تفاوت نگرش دین مبین اسلام و بهائیت به زن اشاره کرد و افزود : تعالیم انسان ساز  اسلام با قراردادن حجاب و پوشش برای زن مسلمان او را از انواع آسیب ها و خطرات مصون نگه می دارد اما فرقه ضاله بهائیت برای زن بهائی هیچ حجابی قائل نیست و پوشش را  امری مهم و ضروری نمی داند برعکس در محافل بهائیان هر زنی که با لباس های بدن نما و بدون پوشش حاضر شود به ظاهر بافرهنگ تر جلوه می نماید.

وی با اعلام این که  هیچگونه مطالعه و کنکاشی در فرقه بهائیت نیست و ما همیشه از اخبار و اطلاعات دور نگه داشته می شویم افزود: سران فرقه بهائی هیچوقت اجاز نمی دهند یک فرد بهائی با یک عالم شیعی اسلامی بحث و مباحثه کند چون می دانند در بحث و مناظره همیشه محکوم هستند.  آنها اجازه دسترسی به اخبار و اطلاعات را به کسی نمی دهند .من سوالات زیادی در ذهن داشتم و می دیدم افکار و عقاید مسمانان با ما خیلی تفاوت دارد ، می دیدم مسلمانان خیلی آزادتر هستند ولی ما در قالب یک حزب و تشکیلات گرفتار شده ایم و در مقابل سوالات ما منطق خاصی نداشتند.

وی با اعلام این که یکی از تفاوت های دین اسلام و بهائیت در روزه گرفتن ، نماز خواندن و مناجات آنهاست خاطرنشان کرد : بهائیان 19 روز در سال روزه می گیرند و از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب مبنای  آنها برای روزه داری است. اما مسملمانان از اذان صبح تا اذن مغرب را مبنای روزه داری قرار می دهند.

آنها در سه وعده نماز و مناجات  کوتاه و بلند می خوانند .بهائیان به شدت معتقد هستند که قبله به سوی حیفا و بیت العدل است.

بهائیان معتقدند افراد بیت العدل معصوم هستند و آنها به جای خداوند تصمیم می گیرند و  نمی توان به  تصمیم آنها اشکال و ایراد وارد کرد .

او شیرین ترین عبادت اسلام را نماز خواندن و کمک به همنوعان و یاری به افراد نیازمند و مستمندان می داند وی بعد از گرویدن به اسلام عشق و ارادت خاصی به حضرت زهرا و حضرت امام حسین(علیه السلام) دارد و در همه دعاها و توسل های خود ذکر ونام آنها را فراموش نمی کند و حتی با ذکر خاطره ای  اظهار می کند که با لطف و عنایت حضرت اما م حسین علیه السلام بود که دعای اورا مستجاب کرد تا توانست خانه مستقلی برای خود بخرد .

او زیارت  حرم حضرت امام حسین علیه اسلام را در دل دارد و تا کنون به زیارت حرم هیچکدام از امامان شیعه موفق نشده است و تنها به زیارت حرم حضرت معصومه در قم رفته است.

وی می گوید: وقتی وارد حرم حضرت معصومه شدم خوشحالی خاصی همه وجود مرا فرا گرفت که وصف این لحظه در قالب کلمات و عبارات نمی گنجد .

وقتی با افراد نجات یافته از فرقه ضاله بهائیت همکلام وهم صحبت شده یا خاطرات آنها را که در قالبی کتابی منتشر کرده اند مطالعه می کنیم در می یابیم یک نکته مشترک در تمامی گفتارهای آنان به چشم می خورد و آن این که بهائیان دو دسته اند . دسته اول: انسان های فریب خورده ای که از روی ناآگاهی در دام بهائیت افتاده اند و غافلند و دست دوم کسانی که بهائیت  به صورت موروثی به آنان رسیده است..

باید گفت غافلان بهائیت ادعای دروغین بهائی را پذیرفته اند و باب و بها را پیامبران خدا و امام زمان می دانند  و بها را به اندازه خدا و گاهی فراتر از خدا پرستش می کنند.

مسئله بعدی در محافل بهائیت زنان با لباس های نازک و بدن نما پوشیده و هیچگونه حجابی ندارند آنها با این گونه لباس پوشیدن که روسای بهائی نیز هیچ اعتراضی نمی کنند منظره های بسیار زشتی پدید می آورند در حالی که در اسلام یکی از آموزه های مهم و تعالی بخش آن بحث حجاب  و پوشش زن مسلمان است.

نکته بعدی این که آنها در کلاس هایی که برای کودکان سه ساله آموزش می دهند کودکان را نسبت به اسلام بدبین کرده و ذهن آنان را با آموزه های بهائی ، با مثال ها و در قالب داستان هایی مبنی بر خارج شدن از بهائیت می ترسانند و با وحشتی که در دل کودکان از انتخاب راهی جز به راه  بها می انداختند و با وحشتی که از   طردشدن و اخراج از خانه و خانواده داشتند شعار بی اساس" تحری حقیقت" را سر می دهند و به ظاهر وانمود می کنند که بهائیان در سن 15 سالگی و پس از تحری حقیقت  می توانند راه خود را انتخاب کنند .

بر ماست که با علم به آموزه های دین مبین اسلام راه حق و حقیقت را از مکتب های التقاطی فکری و اعتقادی جدا کرده و فرزندانمان را هر روز بیشتر از گذشته با  آموزه ها و مبانی دینی و اسلامی آشنا کرده و آنان را از گرایش به مکتب های انحرافی مصون و در امان نگه داریم.

او زیارت  حرم حضرت امام حسین علیه السلام را در دل دارد و تا کنون به زیارت حرم هیچکدام از امامان شیعه موفق نشده است

وی می گوید: همیشه در دعاها و مناجات های خود از خدا می خواهم زندگی همراه با صحت و سلامتی نصیبم  کند و در لحظه مردن از شفاعت و دعای امام حسین علیه السلام بی نصیب نمانم.

او تنها به زیارت حرم حضرت معصومه در قم رفته است و  در خصوص حال و هوای معنوی خود وقتی که وارد حرم حضرت معصومه شده است گفت:وقتی وارد حرم حضرت معصومه شدم خوشحالی خاصی همه وجود مرا فرا گرفت که وصف این لحظه در قالب کلمات و عبارات نمی گنجد .


 

 

ارتباط با مدیر سایت:

نام و نام خانوادگی:

   پست الکترونیک:

     متن:

تماس با ما

842645
امروز
دیروز
ماه جاری
بازدید کل
534
3188
7647
842645
امروز: شنبه، 13 آذر 1395


    شایان ذکر است پایگاه اطلاع رسانی مهرصبا در ویرایش و تلخیص مطالب مندرج مختار است.مدیریت

تمامی اخبار و مطالب و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

© حقوق این سایت متعلق به مهرصبا میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

  

ورود یا عضویت

ورود

عضویت

ثبت نام کاربر
یا انصراف
مجوز استفاده از قالب خبري ناب نيوز براي اين دامنه داده نشده , براي اطلاعات بيشتر درباره مجوز استفاده از اين قالب به سايت خليلان رسانه مراجعه کنيد .