امروز جمعه, 31 شهریور 1396 - Fri 09 22 2017




نقش مربیان آموزشی در کاهش بیش فعالی کودک

توجه به علایم بیش فعالی کودک قبل از سن مدرسه به وسیله غربالگری ها انجام می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا  ؛ امین حق وردی روان شناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: جنب و جوش و شیطنت یکی از خصلت های دوره کودکی است که گاهی والدین آن را با علایم اختلال بیش فعالی و عدم تمرکز اشتباه می گیرند. 
 
وی در ادامه گفت: در صورت وجود اختلال بیش فعالی در کودک، وی در ارتباط با دوستان، درس خواندن و تمرکز با مشکلاتی مواجه خواهد شد. 
 
این روان شناس تأکید کرد: نقش مربیان در اجرای برنامه های آموزشی در جهت کاهش اختلال بیش فعالی بسیار حائز اهمیت است.
 
حق وردی با بیان اینکه همکاری والدین، مربیان آموزشی و روان شناس در کاهش این اختلال بسیار مهم است، اظهارداشت: به یاد داشته باشید که هیچگاه برچسب بیش فعال را به فرزند خود نزنید و از تنبیه او دوری کنید زیرا در طی درمان این مشکل، صبر و حوصله در برخورد با کودک نقش زیادی دارد. 
 
این روان شناس در پایان گفت:در صورت عدم درمان اختلال بیش فعالی کودک، در آینده با مشکلاتی از جمله گرایش به مواد مخدر و اعتیاد، عدم ارتباط صحیح با اطرافیان خصوصاً همسر و عدم تمرکز در انجام فعالیت و کارهای روزانه مواجه خواهد شد.

ارتباط با مدیر سایت:

نام و نام خانوادگی:

   پست الکترونیک:

     متن:

تماس با ما

2655942
امروز
دیروز
ماه جاری
بازدید کل
3403
7501
123006
2655942
امروز: جمعه، 31 شهریور 1396


    شایان ذکر است پایگاه اطلاع رسانی مهرصبا در ویرایش و تلخیص مطالب مندرج مختار است.مدیریت

تمامی اخبار و مطالب و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

© حقوق این سایت متعلق به مهرصبا میباشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

  

ورود یا عضویت

ورود

مجوز استفاده از قالب خبري ناب نيوز براي اين دامنه داده نشده , براي اطلاعات بيشتر درباره مجوز استفاده از اين قالب به سايت خليلان رسانه مراجعه کنيد .