×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۴:۵۳
it is true
true
true
طرح های بوم گردی و گردشگری با اولویت برای پرداخت تسهیلات کارآفرینی باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به ظرفیت های بوم گردی و گردشگری در شهرستان با توجه به آثار میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری و طبیعی گفت: طرح های بوم گردی و گردشگری در اولویت برای پرداخت تسهیلات کارآفرینی باشند.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، محمدرضا مشایخی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با محوریت گردشگری و طرح های اولویت دار جهت پرداخت تسهیلات کارآفرینی امید اضافه کرد: این جلسه برای تصویب طرح های بوم گردی و گردشگری و ارسال مصوبه ها برای گردش کار به استان و کشور است.

وی افزود: خوشبختانه چندین طرح در مراحل پایانی برای اقدام قرار دارد که اولین آنها طرح بوم گردی و گردشگری در روستای نشق پایین دست ارتفاعات بزقوش بوده که اخذ مجوزهای لازم اداری آن به اتمام رسیده و به مرحله پرداخت تسهیلات برای اجرا می رسد.

مشایخی در ادامه؛ طرح گردشگری قلعه دختر را که در مرحله تحویل زمین است را دومین اولویت و طرح پل دختر و کاروانسرای پل دختر و طرح مطالعاتی بیست و سه پل را از طرح‌هایی خواند که در اولویت برای پرداخت تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.

فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین ایجاد مرکز اطلاع رسانی گردشگری و تحویل زمین برای این موضوع نیازمند مساعدت خواند و گفت: براساس طرح مصوب در کابری میراث فرهنگی گلشهر(ساحلی) این کار به انجام خواهد رسید.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false