×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۷:۰۷
it is true
true
true
در جشنواره مالک اشتر سپاه میانه؛ ۳ رده برتر استانی و ۲۹ رده برتر ناحیه ای مورد تجلیل قرار گرفتند

در جشنواره مالک اشتر سپاه میانه، ۳ معاونت ناحیه به عنوان الگوهای برتر استانی و ۲۹ نفر از مسئولین معاونت ها، حوزه ها و پایگاه های بسیج به عنوان الگوهای برتر ناحیه ای، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، فرمانده سپاه میانه در این جشنواره از بسیج به عنوان نیروهایی گمنام یاد کرد که به عنوان صادقترین، پاک ترین و برگزیده ترین انسانها با گمنامی تمام و بی هیچ چشمداشتی در خدمت مردم و انقلابند و مصداق بارز این انسانهای فرهیخته و از خود گذشته را امثال شهید حججی، شهید بیضایی و شهید تجلایی معرفی کرد.

حسین محمدی با بیان اینکه ما در میان بسیجیان افراد بی شماری را سراغ داریم که به تاسی از مولای خود- امیرالمومنین(ع)- همه وجودشان را وقف اسلام و انقلاب کرده اند، اظهار داشت: اینها مجریان واقعی مسیر ترسیم شده توسط امام علی(ع) و ولایتند و در انجام وظیفه ذاتی خود که همانا حفظ و حراست و صیانت از انقلاب است، ذره ای کوتاهی نمی کنند.

وی افزود: بسیجیان همچون مالک اشتر به وظایف خود ایمان داشته و با اعتقادی راسخ نسبت به ولایت، بصیرانه گام برداشته و تلاش می کنند برنامه ها و عملکردشان، دغدغه مندانه، پیامدحور و اثربخش باشد و به برکت همین روحیات است که امروز انقلاب ما ۴۳ سالگی خود را با اقتدار تمام، پشت سر گذاشته است و مسیر آینده خود را با صلابت طی می کند.

جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی و تجلیل از الگوهای برتر رده های سپاه و بسیج و با شرکت مسئولینی از سپاه عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false