×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۲:۴۶
it is true
true
true
افزایش ۲ برابری ساخت مسکن در شهرستان اردل

افزایش ۲ برابری ساخت مسکن در شهرستان اردل

افزایش ۲ برابری ساخت مسکن در شهرستان اردل

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل گفت: ساخت مسکن شهری و روستایی در این شهرستان طی یکسال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، داود محمدی با اشاره به ضرورت ساخت و ساز مسکن‌های مقاوم در سطح شهرستان به ویژه روستاها اظهارکرد: از سال گذشته احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در این شهرستان کلید خورد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ ۷۵ درصد برآورد شده است.

وی افزود: اعتبار این طرح ۴۸۰ میلیارد تومان بوده که به ازای احداث هر واحد مسکونی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت و یا درحال پرداخت می باشد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: احداث این تعداد واحد مسکونی طی یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده و نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

محمدی با بیان اینکه این سهرستان یک شهرستان زلزله‌خیز است، خاطرنشان کرد: احداث واحدهای مسکونی مقاوم برای مردم این شهرستان یکی از دغدغه‌های و اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و در صورت استقبال شهروندان از این واحدها، این بنیاد آمادگی دارد تا همکاری لازم جهت احداث واحد و پرداخت تسهیلات بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی را با متقاضیان به عمل آورد.

۴۶

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false