×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۵ اسفند - ۱۴۰۳   - ساعت: ۲۰:۳۲
it is true
true
true
اسماعیلی نماینده میانه وعضو کمیسیون آموزش مجلس: بازگشایی مدارس مشروط به واکسیناسیون عمومی است /آموزش آنلاین فرصتی برای دولت الکترونیک بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شوراى اسلامى گفت: تا زمانی که شرایط بیماری کرونا در کشور فروکش نکند بی شک اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، مهدی اسماعیلى در گفت و گو با خبرنگار خبرگزارى خانه ملت در مورد تناقض در انتشار اخبار بازگشایى مدارس گفت: بازگشایی مدارس زمانی اتفاق می‌افتد که از فروکش شدن کرونا در کل کشور اطمینان حاصل شود، نقل و قول های متفاوتی در خصوص زمان واکسیناسیون عمومی بر سر زبان‌هاست، قبل از شروع سال جدید سخن از واکسیناسیون عمومی از اواخر بهار در میان بود اما امروز خبرهایی از شروع واکسینه شدن عموم مردم در مهر ماه منتشر می‌شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بتوانیم بخش بزرگی از جمعیت کشور را تا پایان تابستان واکسینه کنیم اوایل مهرماه زمینه بازگشایی مدارس فراهم خواهد شد و اگر واکسیناسیون عمومی به مهرماه موکول شود طبیعتا شرایط برای بازگشایی مهیا نیست.

وی ادامه داد: حرف و حدیث‌های مختلفى در خصوص بازگشایی مدارس شنیده می‌شود که با شرایط اپیدمی کرونا در کشور ضد و نقیض دارد. مدارس زمانی بازگشایی می‌شوند که از فروکش شدن بیمار کرونا در کشور اطمینان حاصل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامى تصریح کرد: سلامتى دانش آموزان و معلمان مبناى تصمیم گیرى در خصوص بازگشایى مدارس خواهد بود و تا زمانی که شرایط بیماری کرونا در کشور فروکش نکند بی شک اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نخواهد شد.

اسماعیلی در مورد عملکرد آموزش آنلاین گفت: در طی یک سال اخیر آموزش آنلاین در آموزش و پرورش عملکرد مثبتی نداشته و علت اصلی آن کمبود بودجه است، اگر سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌های دیگر در این شرایط حاد به کمک آموزش و پرورش می‌آمدند بی شک نتیجه مثبتی از عملکرد آموزش آنلاین بدست می‌آوردیم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکیدکرد: در حال حاضر مشکلات عدیده‌ای از نبود پهنای اینترنت تا نداشتن گوشی اندرود در مسیر آموزش آنلاین دانش آموزان در مناطق محروم وجود دارد که منجر به افزایش تعداد جا مانده از تحصیل شده بر همین اساس درسنامه‌هایی به صورت کتبی تکثیر و در اختیار دانش آموزان در مناطق محروم قرار گرفت که طبق گزارشات واصله توزیع این درسنامه‌ها هم به صورت عادلانه نبوده است و برخی از دانش آموزان از دریافت آن محروم بودند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false