×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۱ فروردین - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۵:۴۶
it is true
true
true
ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه( س) نمونه کامل ازدواج موفق و الگو برای جوانان است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه( س) نمونه کامل ازدواج موفق و الگو برای جوانان است ابراز امیدواری کرد با برگزاری جلسات ستاد سازماندهی امور جوانان و اجرای مصوبات آن گامی هرچند کوچک در جهت ترویج ازدواج آسان و پایدار و کاهش آمار طلاق در شهرستان برداریم.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، عادل قاسمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و گرامیداشت هفته ازدواج با محوریت خیرین و مشارکت آنان در تهیه جهیزیه افزود: برنامه های ابلاغی و مد نظر در این هفته به صورت مجازی بوده و با راه اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین به اجرا می رسد.

وی هفته ازدواج را فرصتی برای معرفی فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان عنوان نمود و اضافه کرد:  به طور قطع با ترویج این فرهنگ، بسیاری از مشکلات خانواده ها از جمله آمار طلاق کاهش خواهد یافت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در ادامه، آگاه سازی خانواده ها و فرهنگ سازی در زمینه حذف تشریفات زائد و استفاده از ظرفیتهای مردمی و خیرین و بهره گیری از فضای مجازی را بهترین راهکار برای تسهیل ازدواج جوانان ذکر نمود.

قاسمی با تصریح بر اینکه رسیدگی به نیازهای جوانان در حوزه های مختلفی چون اشتغال و ازدواج یکی از رسالتهای اداره ورزش و جوانان است گفت:  در راستای غنی تر شدن هرچه بیشتر برنامه های هفته ازدواج (از یکم تا هفتم مرداد)، جلساتی برای برنامه ریزی و هماهنگی با معاونت جوانان و دبیران سازمانهای مردم نهاد و دستگاههای دولتی برای رفع مشکلات جوانان و استفاده از تمام ظرفیتها برگزار می شود.

وی راه اندازی غرفه های مشاوره پیش و حین ازدواج، تولید محتوای فرهنگی دیجیتال، نشست های تخصصی پیرامون ازدواج و راههای انتخاب برتر، نشست با سمن های فعال در این خصوص و برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه زوج های جوان را از مهمترین برنامه های این هفته شمرد و بر توجه ویژه آن تاکید نمودند.

قاسمی با اشاره به اینکه جوانان مستعد و مومن جامعه پاسداران اصلی نظام اسلامی هستند بر ضرورت تامین همه امکانات در راستای شکوفایی هر چه بیشتر آنان تاکید اشاره و تاکید نمودند برنامه های هفته ازدواج به لحاظ کمی شامل همه جوانان و به لحاظ کیفی باید محتوایی، اثر بخشی و شوق آفرینی باشد تا زمینه رشد و تعالی جوانان را فراهم نماید.

قاسمی در پایان با بیان اینکه: الگو گرفتن جوانان از سیره و زندگی معصومین به ویژه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) منجر به فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، آسان، بهنگام و پایدار در جامعه شود.

true
true
false
true
  1. خرید سیم کارت

    خوب بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false