×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۹:۵۵
it is true
true
true
شروع بکار دانشکده پرستاری و جذب دانشجو در میانه

در سایه تلاش و پیگیری های مستمر مهدی اسماعیلی و سید مرتضی حسینی نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت و اخذ موافقت ها و مجوزهای لازم، دانشکده پرستاری در شهرستان میانه شروع بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه،راه اندازی این دانشکده به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان موجباب جذب و تحصیل ۴۰ نفر دانشجو در مقطع کارشناسی پرستاری را از سال گذشته در میانه را فراهم ساخته است.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه پیرو اقدامات انجام یافته طی قریب به ۲ سال گذشته جهت تحقق این امر، با حضور در فضاهای آموزشی و خوابگاه دانشکده پرستاری و همچنین بازدید از بیمارستان برکت میانه از نزدیک در جریان چگونگی و روند تحصیل دانشجویان پرستاری در میانه قرار گرفت.

گفتنی است جدیت و پیگیری مسئولین شهرستانی بویژه دکتر دده خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه طی سالیان اخیر نقش بسزایی در فراهم ساختن زیر ساخت های لازم جهت بهره مندی از مجوز کسب شده و عملیاتی کردن اقدامات نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جهت ارتقا و پیشرفت علمی و عملی در حوزه بهداشت و درمان و راه اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان میانه داشته است.

 

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false