×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۶:۵۰
it is true
true
true
پیام فرمانده انتظامی شهرستان میانه به مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان میانه نسبت به برخورد با مخلان نظم و امنیت در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: با افرادی که آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، سرهنگ حسن رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: به هیچ عنوان ملاحظه و تعارفی با مخلان نظم و امنیت به ویژه در چهارشنبه آخر سال نداریم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید نسبت به آموزش، نظارت، گوشزد کردن حوادثی که در سال‌های قبل ایجاد شده است، فرزندانشان را مدیریت کنند تا اتفاقی چه از نظر مالی و چه از نظر جانی برای فرزندانشان و یا شهروندان رخ ندهد و سال جدید را با ناراحتی آغاز نکنند.

این مقام انتظامی ایجاد مزاحمت برای مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: با هماهنگی دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، افراد و وسایل نقلیه متخلفی که اقدام به ایجاد حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت، ایجاد آلودگی صوتی ، مزاحمت و هر نوع رفتار هنجارشکنانه مخالف قوانین راهنمایی و رانندگی در شب چهارشنبه آخر سال از طریق دوربین‌های نظارتی و پلیس شناسایی می شود و وسایل نقلیه متخلف و افراد مربوطه تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و بازداشت خواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست: احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکرده و رفتارهای پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجان کاذب، حادثه‌ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند و یا کودکی را تا آخر عمر از دیدن زیبایی‌ها محروم کنند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false