×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۶:۳۰
it is true
true
true
جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی منطقه میانه برگزار شد

جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی منطقه میانه با حضور محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه و علی عبدلی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در اداره آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه،معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این جلسه، با بیان اینکه تدبیر امام در فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و افتخار امروزی رساند، گفت: قبل از انقلاب که بی سوادی در کشورمان فراگیر بود، بدخواهان، ایران را به دید تحقیر می نگریستند.

محمدباقر هنربر با اشاره به موفقیت دانش آموزان و دانشجویان در میادین مختلف علمی و المپیادها، گفت: انقلاب اسلامی، کرامت انسانی را در ارتقای سطح سواد و آگاهی ملت به اوج رساند و به کمک معلمین تلاشگر در نقاط دوردست و صعب العبور، ریشه کن شدن بی سوادی را رقم زد.

وی با بیان اینکه در مقطع ابتدایی ، صد در صد باسوادی داریم، گفت: این توفیق در منطقه میانه به معنای انسداد کامل بی سوادی است و متعهدیم مسیر آموزش و پرورش را برای سوادآموزی هموار کنیم.

هنربر ادامه داد: اکنون در شهرستان میانه بیش از ۲۰ روستا، یک تا سه دانش آموز دارد که آموزش و پرورش، متعهدانه برای همه آنان معلم اختصاص داده و کلاس درس تشکیل داده است.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه، با بیان اینکه سواد در عصر کنونی، یک سواد معمولی نبوده بلکه آشنایی با فناوری های جدید است، گفت: فرزندان عصر امروز، از معلمان و اولیایی حرف شنوی دارند که آگاهی و تجربه بیشتری نسبت به آنان دارند لذا نباید از فرزندانمان عقب بمانیم بلکه باید خود را با سرعت علم روز تطبیق دهیم.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به زحمات معلمان و مربیان نهضت سوادآموزی، از عدم استخدام و جذب این افراد انتقاد کرده، افزود: این افراد، عمر و وقت خود را در مناطق دور و محروم صرف کرده اند و صحیح نیست که بلاتکلیف بمانند یا هم تراز با افراد عادی در آزمون ها شرکت کنند.

علی عبدلی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه، با ابراز خرسندی از کاهش نرخ بی سوادی در شهرستان میانه، گفت: ما با اجرای طرح شهید محمود وند، از طریق اداره ثبت احوال ورودی های ابتدایی را شناسایی، رصد و جذب می کنیم و توام با سوادآموزی، مهارت های زندگی نیز به سوادآموزان در مقاطع مختلف آموزش داده می شود.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false