×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۶:۵۳
it is true
true
true
امام جمعه میانه:علم و معنویت دو ریل قطار انقلاب است

امام جمعه میانه در آیین تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی بسیج، بر علم توام با معنویت تاکید کرد و گفت: علم و معنویت دو ریل قطار انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ضمن تبریک هفته عقیدتی‌سیاسی و با تجلیل از مادران شهدا، یادآور شد: خانواده شهدا از بزرگترین، گرانمایه‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های خود در راه این نظام و انقلاب گذشتند تا این دستاوردهای عظیم نصیب ما شد و ما را که از عقب مانده‌ترین کشورهای جهان بودیم، به پیشرفته‌ترین کشورها تبدیل کردند. و از غلام حلقه به گوش و فرمانبر استکبار بودن و نگاه‌های کاملا تحقیرآمیز آنها نجات دادند و عزت و عظمت بخشیدند.

وی شهید مطهری را یکی از بزرگترین نویسندگان، فرهیختگان و اندیشمندانی دانست که برای تولد و باروری انقلاب، خود را فدا کردند، متذکر شد: انقلاب ما برآمده از اندیشه و قیام اندیشمندان بود که محقق شد و بر ریشه این نهال، خون اندیشمندان بزرگی ریخته است.

حجت‌الاسلام رشادی، علم و معنویت را دو ریل قطار انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب تمام توان خود حتی حربه جنگ را بکار گرفتند تا قطار انقلاب را متوقف کنند اما قطار انقلاب با قدرت و سرعت به حرکت خود ادامه داد و به برخی از اهداف خود نیل کرده و به برخی دیگر بسیار نزدیک شده است چرا که خدا پشتیبان ما بود و کسی که خدا پشتیبانش باشد، زمین نمی‌خورد.

وی افزود: شهدا ضامن انقلاب و عامل نیل آن به قله‌هاست و عملیات وعده صادق نشان از همین قدرت است که علارغم تلاش تمام قوای دشمن، به موفقیت کامل رسید و دنیا را مبهوت کرد.

خطیب جمعه میانه با توصیه بر بصیرت و آگاه‌سازی، و دوری از تفرقه و بی‌تفاوتی در برابر منکرات، تاکید کرد: تا زمانی که معنویت باشد، پیروز میدان هستیم و روز به روز قوی‌تر و ثروتمندتر خواهیم شد و دشمن به این واقف است که نماز، حجاب، روزه و … ظواهر معنویت است پس باید مراقب باشیم با تضعیف ظواهر دینی، دشمن معنویت ما را تضعیف نکند.

آیین تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با شرکت پرشور بسیجیان در سالن اجتماعات هلال احمر میانه برگزار شد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false