×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۲:۵۱
it is true
true
true
فرماندار میانه: اخذ رای در دور دوم انتخابات، با اثر انگشت خواهد بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از عملیاتی شدن مرحله اثر انگشت در فرآیند اخذ رای خبر داده، گفت: شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، بدون اخذ اثر انگشت، امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، محمدباقر هنربر در جلسه شورای اداری شهرستان میانه که با محوریت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان تشکیل شد با بیان این خبر گفت: ضروریست افراد دخیل در فرآیند برگزاری انتخابات، قوانین را مرور کرده، اشراف کافی داشته باشند تا دور دوم انتخابات نیز همانند دور اول با سلامت کامل برگزار گردد.

وی مجددا در این جلسه نیز از مدیران ادارات خواست تا از هرگونه سوگیری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز کرده و صرفا به ترغیب و تشویق برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو بپردازند.

هنربر، با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری انتخابات در دور اول در شهرستان میانه، از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داده، ابراز امیدواری کرد این انتخابات نیز با همدلی، همکاری و تعامل عوامل، به نحو احسن برگزار شود.

فرماندار میانه با بیان اینکه مصوبه ارتقای بخش ترکمانچای به شهرستان از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، این موضوع را به شهروندان ترکمانچای تبریک گفته، افزود: ارتقای ترکمانچای به شهرستان خواسته و مطالبه مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان بود که مراحل بعدی نیز پس از انتخابات پیگیری خواهد شد.

تکریم ارباب رجوع و شایسته با مراجعین به ویژه جانبازان توسط مدیران و کارکنان ادارات؛ جذب، تشویق و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی؛ قدردانی از نیروی انتظامی بخاطر اجرای طرح نور؛ خبر تایید شدن سند توسعه متوازن شهرستان میانه در استان، از مهمترین مطالبی بود که فرماندار ویژه میانه به بیان آن پرداخت.

دادستان، فرمانده انتظامی و جانشین سپاه میانه در این جلسه در خصوص برگزاری انتخابات مطالبی را متذکر شدند.

در پایان این جلسه، تنی چند از نیروهای کارگری فرمانداری میانه بمناسبت روز کارگر و همچنین سرگروههای رایانه کمیته فناوری انتخابات شهرستان میانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false