×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۸:۵۱
it is true
true
true
پیگیری برای تغییر سیمای شهرستان ترکمانچای و تامین زیرساخت‌های لازم برای آن

نماینده مردم میانه در مجلس دوازدهم، از پیگیری برای تغییر سیمای شهرستان ترکمانچای و تامین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آن به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های خود در این دوره از مجلس یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اظهار تاسف از برخی عقب‌ماندگی‌ها در حوزه انتخابیه‌اش که لازم می‌داند رفع آنها را در این دوره از مجلس به طور جدی پیگیری کند، گفت: شهرستان میانه از نظر وسعت بزرگترین شهرستان شمال غرب کشور است که نیاز است به آن توجه جدی داشته باشیم چراکه متاسفانه برغم برخی اقدامات صورت گرفته اما در برخی فاکتورها شاهد یک عقب‌ماندگی مزمن در آن هستیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حوزه راه، تامین آب شرب به ویژه در مناطق روستایی، پوشش اینترنت و تلفن همراه و معضل بیکاری از جمله این فاکتورها است بخصوص در رابطه با بیکاری متاسفانه بالاترین میانگین بیکاری را در سطح استان آذربایجان شرقی داریم .

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: اعمال تغییراتی در سیمای بخش ترکمانچای که اخیرا به شهرستان تبدیل شده است در قالب تامین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای آن به گونه‌ای که در شان این منطقه باشد یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در این دوره از مجلس به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false