×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۹:۰۹
it is true
true
true
تاکید فرماندار میانه بر لزوم تعدیل قیمت گوشت در شهرستان

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میانه برگزار و مسائل مربوط به این جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که یکی از این موارد، توزیع گوشت توسط کشتارگاههای دام میانه در آستانه عید سعید قربان بود.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این جلسه، با بیان اینکه قیمت گوشت در این شهرستان نسبت به شهرستان های همجوار بالاست، بر لزوم تعدیل قیمت گوشت تاکید کرد.

محمدباقر هنربر با اشاره به اینکه دو کشتارگاه صنعتی شهرستان باید با نظارت و هماهنگی کامل ادارات صمت و جهاد کشاورزی، شرایط توزیع گوشت تنظیم بازار را فراهم کنند، گفت: هدف از این کار، افزایش قدرت خرید مردم به ویژه مردم ساکن در مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه دو کشتارگاه در کنار سیاستگذاری های انتفاعی خود، شرایط مردم را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: ما آماده هرگونه پیگیری و کمک برای رونق بیشتر هر دو کشتارگاه شهرستان هستیم و هدف ما حمایت واقعی از سرمایه گذاران در شرایط رقابت سالم به نفع شهرستان است.

فرماندار میانه با انتقاد از عملکرد برخی ادارات در اعلام نتیجه استعلامات به مراجعین گفت: ادارات از هرگونه بلاتکلیف گذاشتن مراجعین به ویژه سرمایه گذاران بپرهیزند و پاسخ مربوطه را بطور صریح و در کمترین زمان اعلام نمایند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false