×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳   - ساعت: ۲۱:۰۱
it is true
true
true
فرماندار میانه با حضور در دادگستری، از زحمات دادستان و رئیس دادگستری شهرستان قدردانی کرد

بمناسبت هفته قوه قضائیه، محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه بهمراه اعضای شورای تامین و اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان دادگستری میانه و در مراسم زیارت عاشورای دادگستری حضور یافته، در قرائت این دعای شریف با آنان همنوا شد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، فرماندار میانه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر و اربعین شهدای خدمت، با اهدای لوح تقدیر، هفته قوه قضائیه را به محمودیان دادستان و فکور رییس دادگستری شهرستان تبریک گفته، از زحمات و تلاش های ایشان و مجموعه قضات و کارکنان تلاشگر دادگستری میانه قدردانی کرد.

هنربر، وظیفه دستگاه قضا در احقاق حقوق مردم را سنگین توصیف کرده، از دادستان و رئیس دادگستری به سبب تعامل، وحدت، همدلی و همکاری دستگاه قضایی با دستگاههای اجرایی در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان قدردانی کرد.

فکور، رئیس دادگستری میانه نیز در این دیدار، حضور فرماندار و شورای تامین در دادگستری را حضوری متحدانه و ارزشمند توصیف کرده، گفت: ما با دیدن این صحنه ها قوت قلب می گیریم که در اجرای عدالت و قانون تنها نیستیم و این امر، موانع اجرای عدالت را برمی دارد.

محمودیان دادستان میانه نیز یاد شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر را گرامی داشته، آماری از عملکرد دادگستری از اول تیر سال گذشته تا اول تیر امسال را ارائه نمود.

وی گفت: مجموعا ۶۸۴۳۳ پرونده با موضوعات مختلف ورودی به حوزه قضایی شهرستان میانه در طول یکسال بوده که این حجم بالا از پرونده، نشان از تلاش بی وقفه قضات و مجموعه تلاشگران دادگستری میانه است.

محمودیان با تاکید بر اینکه فلسفه مجازات در اسلام، برگرداندن فرد خاطی به جامعه پس از اصلاح و تربیت است، گفت: ما محکومیت های جایگزین حبس برای جرائم سبک به جای مجازات زندان را در اولویت داشته ایم بطوریکه برای ۵۲ درصد از مجازات ها جایگزین حبس داده شده است و از طرفی بسیاری از پرونده ها توسط شورای حل اختلاف سازش و صلح داده می شود.

محمودیان همچنین با بیان اینکه هر روز با دستگاههای اجرایی شهرستان میانه تعامل سازنده داریم، ادامه داد: همواره فرمانداری، حلقه اتصال خوب برای این تعاملات سازنده بوده است.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false