×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳   - ساعت: ۲۲:۰۲
it is true
true
true
ضرورت مطالعه و بازبینی موضوع هدایت آب های سطحی در میانه

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به سیلاب ناشی از بارش رگباری روز گذشته که سبب آبگرفتگی معابر و خیابان ها و بروز خسارت شد، گفت: متاسفانه ساختار شهری میانه از گذشته به درستی تعبیه نشده و با بارش های رگباری چند دقیقه ای شاهد آبگرفتگی و سلاب در شهر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، محمدباقر هنربر در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرستان میانه، از شهرداری، شورای شهر و اداره آب و فاضلاب خواست تا در مورد مدیریت هدایت آب های سطحی در میانه مطالعه و بازبینی داشته باشند چراکه اولویت مدیریت بحران، حفظ جان انسان و سپس پیشگیری و آمادگی برای به حداقل رساندن خسارت است اما اگر بارش های دیروز ادامه دار میشد، حتما خسارات بالایی بهمراه داشت.

وی لایروبی کانال ها و جوی ها و مسیل رودخانه ها را ضروری خوانده، از اداره امور منابع آب خواست تا در این خصوص با جدیت اقدام کند.

هنربر همچنین از ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور آب خواست تا افرادی که با ساخت و سازهای غیرمجاز یا کشت در بستر رودخانه ها، مسیر آب رودخانه را بسته و مسیل ها را اشغال کرده اند را برای تشکیل پرونده و برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

فرماندار میانه، موضوع لزوم تامین تجهیزات آتش نشانی شهرستان توسط شهرداری را در این جلسه نیز مطرح کرده، گفت: برخورداری از تجهیزات آتش نشانی قطعا در نجات جان مردم در زمان بروز حوادث نقش مستقیم دارد لذا شهرداری و شورای شهر این مهم را جدی بگیرند.

وی با انتقاد از بهره برداری از برخی پروژه ها بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی، گفت: قبل از بریدن روبان ها در تمامی پروژه ها، لازم است تمامی مسائل ایمنی بررسی شود.

اطلاع رسانی و اقدام به موقع حوادث توسط بخشداران و دستگاههای متولی، از دیگر مواردی بود که هنربر در این جلسه متذکر شد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false