×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۴:۴۴
it is true
true
true
افتتاح ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان در شهرستان میانه در هفته دولت

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از افتتاح ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، محمدباقر هنربر در جلسه شورای اداری که بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر حجت الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه میانه تشکیل شد، با بیان این خبر افزود: این پروژه های در حوزه های مختلفی همچون طرح نهضت ملی مسکن، گازرسانی، آب و فاضلاب، توسعه شبکه برق، زیرسازی و آسفالت خیابان های شهری و جاده های روستایی، اجرای سنگفرش تعدادی ازروستاها، طرح های مخابراتی و آموزشی می باشد که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و بر اساس جدول زمانبندی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای خدمت، ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدیران شهرستان میانه، گزارشی از عملکرد یکساله شورای اداری شهرستان ارائه کرد.

هنربر همچنین با اشاره به برپایی چهار دوره انتخابات در کمتر از یکسال، افزود: به لطف خداوند و با زحمت، تعامل و همکاری تمامی دستگاهها در قالب ستاد انتخابات شهرستان میانه، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بی حاشیه بودیم

فرماندار میانه در ادامه، با تاکید بر اینکه مدیریت به معنای واقعی کلمه، پشت میز نشینی نیست و چنین مدیریتی دردی را از جامعه دوا نمی کند، با ارائه گزارشی از پیگیری های مسائل شهرستان میانه از مبادی استانی و کشوری و جلسات متعدد با مدیران استانی و ملی، ابراز امیدواری کرد، این پیگیری ها که در راستای حل مشکلات شهرستان و رضایتمندی مردم بوده، سبب رشد و شکوفایی میانه گردد.

امام جمعه میانه نیز با تاکید بر اینکه قوی بودن، دلسوزی و باانگیزه بودن از ویژگی های مهم دولت موفق است، گفت: دولتی با چنین ویژگی هایی، کشور را سمت توسعه و آبادانی سوق می دهد.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به ویژگی های شهید رجایی، رمز ماندگاری دولت آن شهید در مدت کوتاه ریاست جمهوری را ساده زیستی در مدیریت و زندگی شخصی و همچنین یکی بودن حرف و عمل آن شهید عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در دیدگاه مردم نسبت به نظام نقش مستقیم دارد، افزود: مدیر بودن در جامعه اسلامی با سایر جوامع متفاوت است چراکه مدیریت صحیح در جامعه اسلامی، سبب تقویت نظام، دین و فرهنگ مردم می شود و این امر با سوء مدیریت، نتیجه عکس به جای می گذارد.

امام جمعه میانه در پایان صحبت هایش، عملکرد دستگاههای دولتی شهرستان میانه را رضایتبخش توصیف کرده، با وجود اینکه ادارات شهرستان نمره قبولی در ارائه خدمات به مردم را دریافت می کنند اما انتظارات بیشتر از اینهاست و مدیران و کارکنان ادارات در خدمت رسانی، حل مشکلات و جلب رضایتمندی مردم باید قوی تر و موفق تر ظاهر شوند.

تجلیل از زحمات اعضای شورای تامین شهرستان و تعدادی از مدیران ادارات و دستگاهها، پایان بخش این جلسه بود.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false