×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۴:۳۲
it is true
true
true
فرماندار میانه گزارشی از عملکرد یکساله دولت در شهرستان ارائه کرد

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه بمناسبت هفته دولت، با حضور در مسجد جامع، پیش از خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه و در جمع نمازگزاران، به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت در شهرستان میانه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، هنربر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت و خدمت، گفت: در هفته دولت امسال، ۲۹ پروژه عمرانی-خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی این پروژه ها را در حوزه های مختلفی چون مسکن، راه، برق رسانی، گازرسانی، مدرسه سازی و دیگر حوزه ها برشمرده، افزود: در دهه فجر سال گذشته نیز ۵۹ پروژه نیز با اعتبار نزدیک به ۹۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار میانه به تشریح روند پیگیری و تکمیل و یا پیشرفت بالای برخی پروژه های شاخص پرداخته، گفت: با اختصاص اعتبارات ملی یا استانی، پروژه های مهمی چون چهارخطه کردن میانه-سرچم، آبرسانی از سد گرمی چای، راه آهن میانه-اردبیل، پایاب سد آیدوغموش و … به بهره برداری و یا در حال تکمیل و بهره برداری هستند.

هنربر گفت: در کنار پیشبرد پروژه های عمرانی و خدماتی، ۴ دوره انتخابات شامل دو دوره انتخابات مجلس و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان میانه با سلامت کامل انجام گرفت که از زحمات چندین ماهه و بی وقفه تمامی عوامل برپایی انتخابات و مردم بخاطر حضور آگاهانه و پرشورشان قدردانی می کنم.

فرماندار میانه از تدواوم تلاش ها و پیگیری های فرمانداری و سایر دستگاهها در راستای حل مسائل و مشکلات شهرستان سخن گفته، ادامه داد: در طول مدت حضورم در شهرستان میانه، هر هفته با حضور در ادارات کل و جلسات مستمر با مدیران کل در تبریز، سعی در پیگیری و اخذ دستور و مصوبه برای حل مشکلات شهرستان میانه را داشتیم تا گرهی از مشکلات مردم گشوده شود و این روند ادامه خواهد داشت.

گفتنی است حجت الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه میانه نیز در خلال خطبه های نماز جمعه، از زحمات محمدباقر هنربر قدردانی کرده، از وی بعنوان مدیری شایسته، دلسوز و پیگیر نام برد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false