×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۳:۰۵
it is true
true
true
فرماندار میانه: خدمات گلزار مومنین به مردم شهرستان، در سطح کشور بی نظیر است

عصر امروز حجت الاسلام سیدسعید رشادی امام جمعه و محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با هیئت امنای گلزار مومنین در سالن اجلاس این آرامستان با هدف آشنایی با فعالیت های این مجموعه مردمی تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، فرماندار میانه با اشاره به فعالیت های مجموعه گلزار مومنین، دفن رایگان اموات، عدم تبعیض میان فقرا و اغنیاء و نظم و وقت شناسی در انجام امورات را از مزایای شاخص گلزار مومنین میانه برشمرده، آن را بی نظیر در سطح کشور توصیف کرده، آن را نتیجه تعهد کاری پرسنل و تدبیر و مدیریت خوب هیئت امنا عنوان کرد.

هنربر در این جلسه، برنامه ریزی، تمهید و پیش بینی هیئت امنا در زمینه سوانح و بحران های احتمالی با فراهم کردن امکانات در گلزار مومنین را تمجید نموده، کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر خوانده، ضمن تشکر از هیئت امنا و خیرین شهرستان، آرزو کرد هیچگاه بحران و سانحه ای رخ ندهد.

وی در خصوص لزوم احداث پل دوم حصار و ایمن سازی پل فعلی، گفت: به دنبال حل موانع این موضوع هستیم چراکه مردم موقع عبور از پل حصار در ایام خاص یا تردد به شهرک صنعتی و عزیمت به شهرستان هشترود با مشکل مواجه می شوند و من بابت اعلام آمادگی برای مشارکت در انجام این پروژه از هیئت امنای گلزار مومنین تشکر می کنم.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه، آرامستان های مسلمین را مکانهایی قابل احترام خوانده، ضمن تمجید فعالیت های گلزار مومنین، اعتماد مردم و خیرین به این مجموعه را حاصل تعهد و درستکاری بانیان آن خوانده، افزود: در این آرامستان، شاهد دقت به موضوع نظم، زیبایی، نظافت و … بودیم بطوریکه در شان مردم شهر واقع شده است.

حجت الاسلام رشادی در ادامه، بر دقت و ضابطه مندی برگزاری مراسمات بستگان بر سر مزار اموات توسط گلزار مومنین تاکید کرده، افزود: لازم است برنامه ها در گلزار مومنین بر اساس قاعده، دارای مجوز گلزار باشد بطوریکه از بروز هرگونه بدعت و تحریف در آیین ها نباشیم.

محمدحسین بهبودی، رئیس هیئت امنای گلزار مومنین نیز در ابتدای جلسه، به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت ها و عملکرد گلزار مومنین پرداخت.

گفتنی است گلزار مومنین میانه چندین سال است که کلیه خدمات مربوط به کفن و دفن اموات را بصورت رایگان ارائه می دهد و درآمد آن برای هزینه امور از طریق احسانات مردم خیر شهرستان میانه تامین می گردد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false