×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۳:۰۵
it is true
true
true
فرماندار میانه: بیش از ۲۵ درصد فوتی های سرصحنه تصادفات استان در حوزه میانه است!

فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد فوتی های سرصحنه تصادفات استان در حوزه میانه است، توجه ویژه مدیران کل استانی به وضعیت ایمنی راههای این شهرستان با تخصیص اعتبارات و امکانات کافی را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، محمدباقر هنربر در جلسه کمیسیون ایمنی راههای میانه، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۸ نفر سر صحنه تصادفات در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان میانه جان خود را از دست داده و ۸۹۵ نفر نیز مصدوم شده اند گفت: این آمار تاسف برانگیز باید برای مسئولین استانی در زمینه رسیدگی و ایمن سازی محورهای این شهرستان تلنگر بزرگی باشد.
هنربر ادامه داد: آمارهای فوتی ها و مصدومین تصادفات جاده ای شهرستان میانه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته بطوریکه در شش ماهه سال قبل تعداد ۲۹ فوتی و ۷۵۷ مصدوم را شاهد بودیم.
وی بر تاثیر حضور پلیس در جاده های شهرستان و اعمال قانون رانندگان متخلف تاکید کرده، گفت: باید حضور گشت های ثابت و سیار پلیس راه در جاده های شهرستان بیشتر و پررنگ تر شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه همچنین تعداد پایگاه های مصوب امداد جاده ای اورژانس برای شهرستان میانه را ۱۴ پایگاه عنوان کرده، گفت: متاسفانه از این تعداد فقط ۹ پایگاه فعال است و این موضوع سبب شده تا شهرستان میانه که بیشترین راه مواصلاتی استان را دارد، در رتبه چهارم برخورداری از میزان پایگاه امداد جاده ای اورژانس باشد.
هنربر با اذعان بر وچود مشکلات در حوزه راههای شهرستان و دیگر عوامل دخیل در سوانح جاده ای، به آمار کارشناسان حوزه تصادفات اشاره کرده، گفت: بیش از ۷۰ درصد عامل بروز تصادفات، خطای انسانی است و ضروری است مردم و به ویژه جوانان به قوانین راهنمایی و رانندگی و جان خود و دیگران احترام و ارزش قائل شده از انجام رفتارهای خطرآفرین هنگام رانندگی که سبب داغدار شدن چندین خانواده یا نقص عضو دائم بسیاری از افراد می شود اکیدا بپرهیزند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false