×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۲:۵۵
it is true
true
true
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در میانه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کلاهبردار که از شهروندان میانه ای به ارزش ۲۸۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، خبرگزاری پلیس، سردار “علی محمدی” در جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تاکنون ۳۰ شهروند مبنی بر اینکه ۲ نفر که بومی و ساکن شهرستان بوده و از آنها کلاهبرداری کرده اند، پرونده با توجه به حساسیت سریعا در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با بررسی ابعاد پرونده و تحقیقات میدانی توسط مأموران پلیس آگاهی مشخص شد، متهمان با ایجاد دفتر بیمه و وعده سود از آنها مبالغی را اخذ و پس از مدتی دفتر را تعطیل و متواری شده اند.

سردار”محمدی” تصریح کرد: ماموران با کار فنی و اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهمان را در یکی از استان های کشور شناسایی و به شهرستان میانه دلالت داده و تحویل مقام قضایی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به کلاهبرداری از ۳۰شهروند میانه ای به ارزش ۲۸۰میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات امنیتی در خرید و فروش ها،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی، چنانچه شهروندانی با همین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده می‌توانند به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false