×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۱:۱۵
it is true
true
true
بازدید مهدی اسماعیلی نماینده منتخب مردم میانه در مجلس یازدهم از مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان

مهدی اسماعیلی نماینده منتخب مردم میانه در مجلس یازدهم از واحدهای مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان، بازدید و روند تولید را در این واحدها خوب ارزیابی نمود.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، از روابط عمومی مجتمع فولاد میانه، در ابتدای بازدید مهندس ناجی مدیر مجتمع فولاد میانه و سرپرست شرکت فولاد آذربایجان ضمن خوش آمد گویی گزارشی از عمده اقدامات صورت گرفته جهت افزایش تولید، سود آوری، بومی سازی و رکوردهای کسب شده در طول سالهای اخیر در مجتمع و روند پیشرفت پروژه فولادسازی ارائه نمود.

آقای مهندس ناجی ضمن اظهار رضایت از روند تولید در مجتمع فولاد میانه، بیان داشت، امید است در پرتو الطاف الهی و تلاش کلیه کارکنان، تا پایان سال جاری اهداف ترسیم شده در این مجتمع محقق گردد و این مجموعه‌ به رکورد تولید سالیانه آهن اسفنجی دست یابد.

در ادامه بازدید  اسماعیلی رکورد کسب شده کشوری در فروردین ماه را به مهندس ناجی و کلیه کارکنان تبریک عرض نمود.

اسماعیلی در پایان بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان واحدهای مجتمع فولاد میانه و شرکت فولاد آذربایجان، بر اتخاذ سیاست های مبتنی بر مشتری مداری و نیاز سنجی بازارهای هدف و تسریع عملیات راه اندازی واحد فولاد سازی جهت افزایش سطح تولید و کاهش نرخ بیکاری شهرستان میانه تاکید کرد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false