×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳   - ساعت: ۱۹:۱۷
it is true
true
true
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مجتمع فولاد: این مجتمع نگین صنعت آذربایجان و از مهمترین واحدهای تولیدی در استان است

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، دکتر محمدرضا مشایخی فرماندار ویژه میانه در این جلسه  با اشاره به اینکه مجتمع فولادی در شهرستان، نگین صنعت آذربایجان محسوب و جزو طراز اول های استان است بر لزوم برگزاری جلسه ای تخصصی در استان یا شهرستان برای بررسی مسائل مجتمع شامل نورد، احیا و فاز ذوب که در پیش رو خواهیم داشت تاکید و از مساعدت های آقای پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی قدردانی و افزود: جمع بندی جلسات در قالب ستاد تسهیل استان خدمت ایشان ارسال می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه با اعلام آمادگی برای ارزیابی شرایط واحدهای صنعتی گفت: تمامی کمک های لازم را  به انجام خواهیم رساند.

امین زاده بحث معدن مولیبدن میانه را از سرمایه های مهم در منطقه عنوان و برای حمایت لازم  اعلام آمادگی نمود.

وی با بیان اینکه اگر طرح های توسعه ۶ واحد فولادی انجام شود از رتبه ۳ فولاد کشور به رتبه یک خواهیم رسید گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در حوزه فولاد استان خواهیم داشت.

امین زاده با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم و وجود هیئت همراه در شهرستان برای حل وفصل مباحث صنعت و معدن در خود شهرستان است، استراتژی فولاد در سال بعد را تکمیل زنحیره ارزش وتامین فولاد عنوان و تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی از نظر تولید فولادی رتبه یک خاورمیانه را دارد و بیشترین مقاطع طولی فولاد در این منطقه قرار دارد که در این راستا تکمیل زنجیره ارزش مجموعه ها دارای اهمیت است.

وی اضافه کرد: با تعامل معدن و ستاد تسهیل جلوی هیچ طرحی گرفته نشده و الزامات را  چه از لحاظ زیست محیطی و چه فرآیند تولید تامین خواهیم کرد تا شاهد تداوم فعالیت واحدها و ایجاد بستر برای آغاز فعالیتهای جدید باشیم.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false