×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳   - ساعت: ۰۷:۳۵
it is true
true
true
بازدید ریاست دانشگاه آزاد میانه و هیئت همراه از مجتمع فولاد میانه

دکتر محبعلی پور،  ریاست دانشگاه آزاد میانه به همراه  جمعی از اساتید دانشگاه آزاد میانه از واحد احیاء مجتمع فولاد میانه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه، از روابط عمومی مجتمع فولاد میانه ، عبدی سرپرست مجتمع فولاد میانه ضمن عرض خیر مقدم و تشکر  از حضور جامعه علمی کشور در جمع صنعتگران، گزارشی در خصوص روند تولید در مجتمع فولاد میانه ارائه نمود.

عبدی هدف از این دیدار را ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت دانست  و خواستار استفاده حداکثری از راهکارهای علمی اساتید دانشگاه های میانه  در همه زمینه ها به ویژه بهبود فرایند تولید، مدیریت زمان تولید وکاهش آلودگی  صنعت فولاد شد که لازمه این کار تهیه پروپوزال و نقشه راه  در جهت چگونگی همکاریها می باشد و پیشنهاد اینجانب ایجاد کارگروه و معرفی نمایندگانی از طرف مجتمع فولاد میانه و دانشگاه آزاد در جهت ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه است.

وی با یاد آوری  مواردی از قبیل آموزش نیروی انسانی ، ایجاد و سوق پروژه های دانشگاهی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا به سمت صنعت فولاد موجبات هم افزایی متقابل خواهد شد.

در ادامه این بازدید، محبعلی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، ضمن قدر دانی از زحمات ، مدیریت و پرسنل مجتمع فولاد میانه، بر تعامل سازنده دانشگاه آزاد میانه و مجتمع فولاد میانه تاکید و یادآور شد  شهرستان میانه یک استان کوچک با پتانسیلهای فراوان است که ما میتوانیم از طریق اعتماد متقابل،  همکاری سازنده در جهت هم افزایی بین صنعت و دانشگاه داشته باشیم و دانشگاه آزاد میانه با اساتید خبره  و هیئت علمی ، بالغ بر ۱۰۰ نفر  در تمام  حوزه های علمی و فنی می تواند در کنار مجتمع فولاد میانه باشد.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


مهرصبا
false